EXCLUSIV: Frumoasa şi bestia din handbalul românesc


Fosta handbalistă Sorina Tite are o poveste desprinsă parcă din telenovele. S-a lăsat de handbal din cauza lui Gheorghe Tadici, care, spun unii, a lovit-o cu un mănunchi de chei în cap după unul din antrenamente.

Sorina afirmă că Tadici o trata diferenţiat faţă de alte coechipiere şi că i-a blocat un transfer în străinătate. Frumoasa de 27 de ani a lăsat în urmă handbalul, a făcut două facultăţi şi acum joacă într-un film!

Dă-ne câteva repere ale carierei tale de sportivă Am început handbalul la 12 ani. De-a lungul carierei am cucerit de trei ori titlul cu Silcotub, echipă cu care am câştigat şi Cupa. Am participat cu echipa naţională atât la Campionatul European, cât şi la cel Mondial de tineret. Am câştigat cu naţionala de junioare titlul de cea mai bună extremă la o competiţie europeană.


Ce fel de antrenor a fost Tadici pentru tine?
Nu este greu să-ţi dai seama că este un coleric, te ridică sau te îngroapă, de eşti sau nu în graţiile lui. Am avut neşansa să nu fiu o febleţe a lui, din cauza faptului că nu îi toleram comportamentul. Pe unele dintre noi ne punea să plătim amenzi dacă ratam vreo execuţie la antrenament, în timp ce pe altele nu. Apoi, este un antrenor care, de multe ori, nu ştia să se comporte respectuos cu o tânără jucătoare. Am vrut să plec, îmi găsisem o echipă în Germania, nu m-a lăsat. A contribuit mult la renunţarea mea la handbal. Şi după ce m-am lăsat a încercat să mă denigreze, să susţină că de fapt nu am fost decât o jucătoare de duzină (păi atunci de ce am fost luată la naţională?), că mi-aş fi făcut majoratul în Turnul Eiffel şi multe alte comentarii aberante. Şi nu sunt singura. Din cauza comportamentului lui, a pierdut şi respectul fetelor de la Oltchim.

Continuarea aici