Interviurile BT – Sorin Găgeanu, un antreprenor de nota 10+

Business Talks l-a găsit pe implantologul care vrea să revoluționeze medicina dentară: Sorin Găgeanu, căci despre el este vorba este un bărbat ambițios cu ștate vechi în antreprenoriat care voia să fie medic ortoped, dar a ajuns să fie unul din cei mai buni implantologi din România.
“Am fost printre puținii fericiți care au știut ce vor de la viață încă din clasa a VII-a. Am știu că o să fiu medic încă de atunci. Am tot avut probleme cu diverse fracturi și am mers foarte mult timp pe la medicii ortopezi. Îmi plăcea ideea de ortopedie, așa că m-am decis să fiu și eu medic ortoped. Am fost să mă înscriu la Medicină Generală, însă erau cozi foarte mari. Nu am avut răbdare să aștept atât și pentru că am văzut că la Medicină Dentară era o coadă mai mică am ales să merg să mă înscriu acolo. Acum, fac tot ortopedie, dar în gură”, ne-a dezvăluit Sorin Găgeanu despre începuturile lui ca medic.
În urmă cu 10 ani, Sorin Găgeanu punea bazele cabinetului Artistic Dent, un concept nou pe piața de stomatologie din România. Și-a deschis propriul cabinet din dorința de a-i ajuta pe cei care aveau nevoie de intervenții stomatologice să scape de frica de dentist. A pus pasiune în Artistic Dent și a reușit să transforme locul într-unul de relaxare pentru cei care îi calcă pragul.
“Am făcut nouă credite ca să fac cabinetul stomatologic. Artistic Dent este copilul meu. Este conceptul meu care a ieșit exact așa cum mi-am dorit eu. Am vrut să schimb ceva, să fac ceva nou prin care să îl fac pe om să aibă grijă de el și să nu mai vină cu frică la dentist. Acum, sunt pacienți care dorm pe scaun și care foarte rar se întâmplă chiar să sforăie în timp ce eu le lucrez. Pentru mine nu există mulțumire mai mare ca aceasta”, povestea implantologul.
În primul an de viață, Artistic Dent i-a dat mari bătai de cap implantologului. Sorin Găgeanu a trebuit nu doar să își facă meseria de medic, ci să învețe să fie și un bun antreprenor.
“Nu există nicio legătură între medicină și antreprenoriat. Eu dacă nu mă apucăm să citesc Robert Kiyosaki – Cadranul banilor – și alte cărți din domeniul antreprenoriatului firma Artistic Dent nu ar fi trecut peste primul an. A trebuie să îmi schimb mentalitatea din medic foarte bun în antreprenor. Și atunci mintea mea începea să gândească cum să fac promovare ca să atrag lume. Însă, aceasta nu este o gândire de medic, un medic ar trebui să se gândească cum face implantul, cum face lucrarea, cum face plomba. Cred că antreprenoriatul nu este pentru oricine și vine cu niște costuri. Nu cred că toți putem fi antreprenori. Mulți vom da faliment. Cea mai mare provocare pe care am avut-o la Artistic Dent a fost lipsa cash flow-ului din primul an al cabinetului.”, spune fondatorul Artistic Dent.
După 10 ani de muncă intensă, Artistic Dent nu este doar un simplu cabinet de stomatologie, ci este un concept complex.
“Este un întreg concept aici. Artistic Book s-a născut din dorința de a împărtăși cu ceilalți din cărțile care pe mine m-au făcut să fiu mai bun. Așa că am venit cu ideea ca toți cei care fac parte din personalul Artistic Dent să citească o carte bună. Mai departe, cărțile pot fi împumutate de pacienți, iar dacă aceștia vin să discute cu personalul nostru despre cartea respectivă, vor beneficia de o reducere de 5% pentru totdeauna la intervențiile stomatologice. Este un simbol de apreciere că au avut încredere în noi să citească ceva de calitate. Tot la cabinet există și Artistic Bike. Este un stand foarte frumos de pus bicicleta pentru că încurajăm mersul pe bicicletă. Așa că dacă vii la Artistic Dent cu bicicleta și cu cască primești reducere de 10% la intervenția din acea zi. Este un bonus de încurajare pentru o viață sănătoasă. De asemenea, aici poți opta pentru anestezie prin hipnoză. Vreau să fac o lume mai bună. ”, ne-a povestit medicul implantolog.
Artistic Dent face diferența pe piața de stomatologie din România.
“La Artistic Dent găsești fiabilitate. Aici îți faci niște lucrări pentru următorii mulți ani, într-un mediu absolut superb cu niște materiale de cea mai înaltă calitate. Noi ne-am creat lumea noastră. Noi nu avem reclamă în stradă. Majoritatea pacienților vin din recomandări. Există o conexiune între noi și pacienți. La noi, saluți pacientul pe nume.”, a povestit mândru Sorin Găgeanu.
Atunci când vrea să se deconecteze, bărbatul se urcă pe bicicletă și străbate lumea. A reușit în 15 zile să traverseze cinci țări.
“La cicloturism nu ai nimic de făcut. Trebuie doar să fii pe bicicletă și să pedalezi. E o plăcere să miroși copacii, să te bucuri de priveliști. Anul viitor, vreau să fac un drum de la Amsterdam la București și vreau să îi dau o conotație de caritate”, ne-a mai spus implantologul.
Sorin Găgeanu, un antreprenor de succes, un implantolog cunoscut, un artist desăvârșit, un sportiv de excepție, un prieten de nădejde, un soț iubitor și mai nou un tătic de fetiță.
Cum reușește să exceleze în fiecare dintre acestea? Bărbatul spune că nu există nicio pastilă și că singura rețeta să reușești în viață este doar pasiunea. El a pus pasiune și a reușit să își transforme visul în realitate.
Realitatea lui Sorin Găgeanu se numește Artistic Dent și de 10 ani este și realitatea noastră!