Superbet este prima în topul celor mai căutate case de pariuri din România, urmată la distanță mare de competitoarele sale din retail și online, Casa Pariurilor și Fortuna
Industria pariurilor a luat amploare în România în urmă cu câțiva ani și pare că este într-o continuă creștere și dezvoltare, cu tot mai multe persoane ce își încearcă norocul și strategiile mizând pe echipele favorite. Dinamica a fost accelerată mai ales odată cu apariția pe Internet a platformelor dedicate acestei activități, unde fiecare operator își promovează ofertele sau pachete promoționale așa cum își dorește, notorietatea acestei industrii se află, mai mult ca oricând, pe o pantă ascendentă, potrivit unei analize publicate pe site-ul de știri al Pro Tv.
Întrebarea “Care este cea mai bună casă de pariuri?” rămâne, în continuare, una dintre cele mai des întâlnite printre jucători. Greu de spus, pentru că totul depinde de preferințele jucătorilor și de viziunea lor asupra acțiunii de a miza sume mai mici sau mari cu gândul la un câștig însemnat. Poate fi însă întocmit un top al caselor pe baza informațiilor furnizate de Google, mai exact în funcție de numărul de căutări al fiecărui operator în ultimele 12 luni.
Superbet e căutată lunar de 1.830.000 de utilizatori
În funcție de aceste date furnizate de Google, topul arată după cum urmează: Pe primul loc, se află agenția Superbet, cu o medie de 1.830.000 de căutări în ultimul an, la o diferența considerabilă față de celelalte agenții. Casa Pariurilor a înregistrat un număr de 673.000 de căutări, poziționându-se pe locul al doilea. Următoarea poziție este ocupată de Fortuna, cu 550.000 de căutări. Pe locul 4, la egalitate se află Betano, Total Bet și Gets Bet, cu o medie de 246.000 de căutări în Google. Agenția Winner ocupă locul 5 – 201.000 de căutări. Poate fi observată o altă egalitate, de data aceasta între Unibet și Excelbet, ambele având 165.000 de căutări și clasificandu-se pe locul 6. A șaptea poziție este ocupată de Stanleybet – 135.000 de căutări. Conform analizei, agenția Netbet și agenția GoBet se află pe același loc, respectiv 8, cu 110.000 de căutări fiecare. Pentru poziția cu numărul 9 se întrec Maxbet și Smart Bet, ambele înregistrând 49.500 de căutări în ultimul an în Google. În fine, pe locul 10, agenția Mozzart are o medie de 40.500 de căutări.
Pe baza rezultatelor, specialiștii au putut trage o concluzie referitoare la ce își doresc românii să primeasca de la casa de pariuri aleasă, și anume, performanță, șanse sporite de câștig, cote mari, pachete promoționale și ofertă de pariere variată. De asemenea, foarte importantă este și proximitatea sediilor din mediul offline față de punctele de interes ale jucătorilor (casă, job).