Victor Hănescu a înregistrat încă un succes prin ”Train Like a Pro”


Victor Hănescu, alături de echipa sa, au finalizat cu succes programul ”Train like a Pro” de la Târgu Jiu. Cantonamentul de 8 zile s-a adresat copiilor cu vârste cuprinse între 8 şi 12 ani și urmărește încurajrea şi sprijinrea tinerilor jucători de tenis din România, mai pe scurt a viitorilor campioni.
Participanții de anul acesta au beneficiat de o pregătire psihică și fizică din care nu au lipsit distracția și voia bună.
”A fost un cantonament de tenis de 8 zile în cadrul căruia mi-am propus să descopăr, să antrenez şi să susţin cei mai talentaţi jucători de tenis, băieţi şi fete, cu vârsta cuprinsă între 8 şi 12 ani. Oamenii pe care i-am ales să mă susţină în acest proiect m-au pregătit atât pe teren, cât şi-n afara lui, prin tehnici care pentru România sunt, încă, o noutate. De aceea, mi s-a părut esenţial să-i am alături şi în misiunea mea de-a oferi României următoarea generaţie de campioni”, a spus Victor Hanescu.
De asemenea, în programul cantonamentului de la Târgu Jiu a fost inclusă o vizită la ansamblul monumental “Calea Eroilor”, de unde cei mici au putut admira capodoperele lui Constantin Brâncuși.
“Train Like a Pro” este un eveniment sportiv sprijinit de Aqua Carpatica și Fundația Alexandrion cu scopul promovării tinerelor talente.